Bring the beat back!

Go morron...
Har ni vaknat på rätt sida idag? Jag har nog det trots snarkandet igår, efter ett tag upphörde det och jag somnade direkt.. Kom upp i lagom tid oxå, gick en promenad med vovven.. Alldeles strax hade jag tänkt ta mig ut och springa, det är iskallt och halt men jag ska f*n ge det ett försök, värsta som kan hända är väll att jag trillar(?).. Det har jag gjort förr liksom hehe..

Vädret idag är -1 grader, det snöar och blåser litegrann.. Rätt konstigt, först försvinner all snö sen kommer de en massa igen, sen försvinner det osv.. Kan ju lika bra stanna kvar..

Nä nu ska jag ge mig ut så jag är hemma till våra bästa år :)
// Hannah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback