Test!!

BRUKAR DU:

Titta på dig själv i spegeln: Flera gånger om dagen, om o om igen :P

Gnälla: Haha måste svara ja annars lär Martina gnälla på mig..

Sova: Ja

Ha ångest: Hmm njäe (knacka ta i trä)

Skada dig själv med flit: Nej det är jag för feg för :P

Drömma mardrömmar: Ibland

Drömma sexdrömmar: Haha, mm(?)

Ta droger: Aldrig, förhoppningsvis förblir det så me..

Försöka vara annorlunda: Never!

Klä dig i svart: Absolut

Gå i skolan: Nix

Röka: Nej

Ha sex: Så ofta som nån ställer upp ( Haha John, Jenny ;))

Ljuga: "Jag ljuger aldrig, jag bara skojar"

Hata folk: Ogillar väll isf

Lita på folk: Väldigt få

VEM:

Saknar du: Mormor

Vill du döda: INGEN

Rörde dig sist: Frida(?)   

Kysste mig sist: Hmm(?)

Vill du kittla: Pollster!

Kramade du sist: Lillasyster

Vill du prata med: Martina

Skrek du på sist: Mamma

Sårade dig sist: Hemlis :P

Vill du bli galet full med: Mina crazy Vänner   

Gjort dig riktigt glad senast: Girlsen i lördags

Fick du sms från senast: Svinet *haha*

Ringde dig senast: Haha Tyvärr svinet där med :S..

Är vackrast på jorden: Mina nära och kära!

HAR DU:

För många vänner: Vänner kan man inte få för många av!

Tvångstankar: Tack och lov inte

Någon annan psykisk sjukdom: Crazy maybe?

Någon fysisk sjukdom: tror inte de

Någon skada: Hmm i mitt öga(?)

Färgat håret: Senast i fredags..

Brutit några ben: Aldrig

Några piercings: Näe men har nog alltid velat ha

Egen dator: Yeah!!!!

Bra självförtroende: Förmodligen, ja.

Kysst någon: Mmmm!!!

Haft sex: Typ, haha(?)

Köpt kondomer: Nej, faktiskt inte!!

Sagt jag älskar dig till någon idag: Min syster

Varit kär: Vad menas med kär? :P

Dumpat någon: Japp

Lämnat landet: Nope

Tuttat eld på nån: Nej inte ännu.

Gjort något olagligt: Nej jag är sååå laglydig

HUR:

Går du: baklänges?

Svarar du i telefon: ”Nilsson”

Fördriver du tiden: Lyssnar på la music..

Mycket pengar har du: Så vi har mat för dagen, tak över huvudet

Tjänar du pengar: (?)

Ofta diskar du: Diskmaskin

Ofta städar du: För ofta!

Ofta träffar du din familj: Varenda dag :S

TROR DU:

Att du kommer bli något: Jag ÄR redan något.

På Gud: Ibland(?)

På rymdvarelser: Näe men spöken?

Att folk tycker om dig: Absolut..

Att fiskar kan tänka: JA!

Att du kommer leva länge: SJÄLVKLART!

Gör testet ni me!!



// Hannah


Kommentarer
Postat av: soffieproppen

kul lista!

ha en goo kväll

2010-02-15 @ 17:36:49
URL: http://soffie69.blogg.se/


Postat av: Amanda

Sv. Ja och super söta! Jag funderar på det.. Ska bara ha ork till att pallra mig till en affär och köpa söta dekorationsfigurer osv. =)

2010-02-15 @ 17:49:14
URL: http://amnnda.blogg.se/


Postat av: Cissi

Kul med "test"/listor!

sv: Jobba, sen år vi se vad som mer händer i veckan ;)



Ha en bra "fettis-dag" ;P

2010-02-16 @ 08:34:36
URL: http://cissileandersson.blogg.se/


Postat av: Helena

Det var ju ärliga, bra och roliga svar :)

2010-02-16 @ 10:57:00
URL: http://queenofseabay.blogg.se/


Postat av: Motorcykeltjejen

Roligt att läsa! =)

I veckan händer det inte så mycket, ska ta det lugnt har fått ont i halsen m.m....



Vad tycker du om monokinisar?

Kramar

2010-02-16 @ 20:40:06
URL: http://nakenhunden.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback