Skridskoåkning..

Ja då blev det spikat idag :P.. Imorron ska vi entra isen, Fritte, Jenza, Felicia (kanske Åsa) och jag :) Gud va kul det ska bli.. Det var ca 3 år sen jag åkte sist med Martina, och då gick det förvånansvärt bra faktiskt.. Som yngre åkte jag och min barndomsvän skridsko varenda helg och vi var riktigt duktiga faktiskt, men ju äldre man blir så tappar man de :P hehe..

Jag ska försöka ta så många bilder som möjligt imorron, hade varit roligt me lite film med men tyvärr så vet jag intehur man lägger in egna filmer på datorn överhuvudtaget så ni kan tyvärr inte få se dem :P hehe..

Någon som åker skridsko ofta, kanske nån som konståker t.om?
// Hannah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback