Skrattattack!

Det hände en rolig sak hemma hos mamma o pappa idag som fick mig att skratta hysteriskt. Jag tänkte att jag skulle berätta för er vad som hände, fast ni kommer säkert inte tycka det är lika roligt eftersom ni inte var med om det. Let´s go här kommer det.

Jag satt vid datorn när det började pipa i Hannahs mobil. Dessförinnan hade hannah släckt ner inne i storarummet så deet var ganska mörkt. Jag läste på hennes mobil och kunde se början av meddelandet som var från Frida vår minsta syster. Det stod  - Göm dig.. ! Detta är viktigt. Jag tog tag i mobilen precis då kom Hannah förbi så jag säger till henne snabbt. - Göm dig Hannah Göm dig. Samtidigt räcker jag över mobilen. Hannah hon sätter sig snabbt ner på golvet och skjuter in stolen. Jag tittar på henne och skrattar. Samtidigt läser Hannah sms:et och börjar skratta. Hela sms:et löd som följer  - Göm dig..! Detta är viktigt, det är nämligen såhär att du är för söt för att gå fri! Skicka det här till alla söta du känner, annars kommer du bli fulare och fulare för varje natt..

 
                          "Gammal vänskap rostar aldrig"

//Martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback