Känslor!

Hej alllihopa!
Jag är tillbaka från min dvala, har ju varit en läsare här på bloggen istället för en inläggare. Hannah har efterlyst mig men även läsare  ( Jenny ). Som ni kanske har läst så har jag varit sjuk. Jag är på bättringsvägen nu. Först nu som jag känner mig okej i huvudet. Innan har jag känt mig rent trött. Kankse beror på vitaminbrist som en vis man sa. 

Jag ska bli bättre på många saker nu har jag bestämt. Tänkte rada upp dom här nedan.

* Börja träna regelbundet

* Ta hand om min kropp

* Hålla kontakten med mina vänner vid liv

* Börja äta vitaminer

* Inte vara rädd för massa saker

Nu får det vara nog för denna gången. Tänkte bjuda på en bild från när jag och en kompis o syrran var på fotografering. Hannah sa ju för ett tag sen att jag skulle lägga upp det.

 

//Martina


Kommentarer
Postat av: Cissi

Lycka till med dina nya mål :)

2010-02-04 @ 09:08:05
URL: http://cissileandersson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback