Kääärleek <3

Gud vad jag älskar min hund, var ute på en promenad för ett litet tag sen och han är väldigt skällig av sig, speciellt när där kommer cyklar.. För att göra historien kort så blev han sparkad av en cyklist när han var liten valp och det sägs jue att hundar aldrig glömmer.. Men sen å andra sidan så känns det som att hundar skäller och det finns inte så mycke att göra åt det.. Om vi ska komma till saken iaf så var vi ute och gick rätt som det är kommer där en annan hund och hundens ägare tappar kopplet och hunden rusar mot oss..
Den andre hunden och min började skälla och glufsa mot varandra och det slutar med att ägaren kommer fram och skäller ut mig och skriker typ.. - Se till så din hund håller truten så hade detta inte hänt!!

Haha alltså för H*lvete, vilken (ursäkta) idiot.. Hur kunde hon ens få över allt på mig och varför blev det min hunds fel?.. Tyckte egentligen inte det var någons fel jag menar hon tappa väll inte kopplet med vilje, eller?
Tycker bara det är töntigt att springa och skälla ut någon för nått sånt..

Guuud jag blir så förbannad på människor som är så galna och verkligen lägger över all skit på andra..
Men iaf min hund blev sjukt rädd han är lite och få en sån K*rring mot sig som står och skriker och puttar med benet mot han.. Jag satte mig ner på huk och han hoppa upp med framtassarna mot mig.. Såå himla söt är han :)
Vilken traumatisk morgon.. *SUCK*

// Hannah


Kommentarer
Postat av: Neha

Nä verkligen inte. I veckan händer det nog inte så mycket, själv då?=)

2010-02-01 @ 19:40:19
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback