Att springa i motvind..

Känns som att jag gjort det dem senaste 3 veckorna, är det inte att man har huvudvärk så har man lyckats bli halvt blind på ena ögat.. Eller oxå så har man sjukt ont i magen eller är förkyld.. Jag gillar inte och gnälla men jag är inte bra på att hantera alla slag som vilken människa i världen råkar ut för.. Jag menar ALLA råkar ut för dessan väldigt vanliga symtom lite då och då, men jag ä extremt dålig på att hantera dem,, Är jag förkyld och har huvudvärk vill jag bara vila fast att jag hade klarat av att hitta på saker.. Mår jag illa eller har ont i magen (vilket jag olyckligtvis ärvt från min pappa) ja då blir det svårt att röra sig utanför huset :P..

Jag förstår att Martina alltid gnäller om att jag är så tråkig men jag antar att jag är överkänslig helt enkelt, vissa saker löser sig liksom inte över en natt.. Men jag försöker bli bättre på det.. Just därför jag inte heller valt att skriva inlägg när jag mår dåligt för då blir det bara en massa negativa känslor som kommer fram (tyvärr)..

Jaa så va det me det..
Jag hoppas ni haft en MYCKET bättre dag!
// Hannah


Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv. Godkväll! :) Nu är jag tillbaka i bloggvärlden. Har haft en liten paus då min pojkvän varit hos mig. Hur har din vecka varit?

2010-02-18 @ 20:10:12
URL: http://amnnda.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback