Helvetesresa!!

Har äntligen kommit hem från jobb, väldigt skönt...
Bestämde mig för att ta bussen hem vilket jag sällan gör..Gjorde i fredags oxå men innan dess va det TVÅ år sen jag satte min fot på bussen, jag cyklar eller går mycket hellre.. Anledning? Jo för att busschaufförerna kör som GALNINGAR, jag är allvarligt talat livrädd för att åka buss för man vet aldrig hur dem kör.. På en skolväg där det är typ 50 men jag hade kört 40 eftersom där är barn, körde  bussen 75km/h.. LIVSFARLIGT..

Det tråkiga är ju då tyvärr att det är så halt att jag inte vågar gå eller cykla eftersom jag har ont i ryggen, men så fort det är bättre blir det andra bullar :D..

Hur har er dag varit då?
När jag kom hem såg jag att jag fått mitt paket från Style By Tyra :P Yeeey!! Som jag längtat..
Ska försöka hitta bild som jag kan visa sen :)

// Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback