Födelsedagspresent!!

Blev glad för alla mina gåvor men det var en som gjorde mig riktigt jäkla glad.. Jag brukar alltid lägga ner min själ i gåvor jag ger till folk, för jag vill att det ska både va personligt, att dem ska få veta att det är nån som bryr sig och lagt ner tid på dem.. Presenter behöver inte vara dyra, "DET ÄR TANKEN SOM RÄKNAS" jag vet om att folk bara tycker det är en klycsha(?) men faktiskt inte!!

Dem senaste åren har jag försökte ge mer personliga gåvor till familj och vänner, för att jag är trött på att ge saker som man sticker iväg och köper i sista minuten som egentligen inte någon vill ha?!

Jag gav Martina en fotobok på sin födelsedag, med massa bilder och text.. Sorgliga, roliga och galna minnen som hon, vi, familjen och alla vänner varit med om.. Hon blev överlycklig och brast ut i tårar innan hon hunnit kika i boken..
När det var min tur att få presenter önska jag mig inte direkt nått speciellt, hade ingen aning om vad folk skulle ge mig osv.. Igår när jag skulle öppna presenter så låg där en bok upp och ner, trodde det va typ en skissbok (jag som gillar att rita/teckna o så) när jag vänder den om var det en fotobok :O Whaaat?! Hade ingen aning.
Jag bläddra igenom, massa bilder och minnen och jag brast ut i tårar.. Lycklig över att någon tänkt på mig och valde att ge mig nått personligt..

Så till er som inte vet vad ni ska ge folk i present eller julklapp. SATSA PÅ NÅTT PERSONLIGT!!
// HANNAH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback