-11?!

Är det ett skämt?
Termometern står och pendlar mellan 11-12 grader, hur fan är det möjligt?!
Det är så jäkla kallt ute, efter bara några minuter utomhus känner man hur ansiktet blir till is och man vill bara in i värmen.. Snön gillar jag men nu behöver det inte bli kyligare? December månad är inte ens slut, visserligen så sa dem för ett tag sen att det skulle bli värsta vintern på 1000 år men inte trodde jag på det :S
Var det någon som trodde på det?

Jag vet inte vad jag ska göra, finns inte ett smack att hitta på och jag vågar knapt ge mig ut i kylan.. Tur att där går en film ikväll, bästa är att syrran sluta skolan idag så imorron behöver jag inte va ensam *yeeey*..

Har ni nån planer för julen??

Vi bruka fira med våra äldre släktingar, farmor osv.. Men med tanke på vädret vill vi inte att dem ska ge sig ut :( Alltid skoj att fira med dem.. Så om det inte blir med dem så firar jag hellre bara med familjen, lugnt och mysigt :) Vi är ändå 9 i familjen så blir en hel del ändå :)..
På kvällen kommer kusin med familj, då ska vi spela det berömda julklappsspelet.. Vi lyckas alltid bråka, om att man inte skickar tärningen tillräckligt fort *suck* men det hör ju till så :)

// Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback