Sunshine day!!

När jag skulle ta en promenad med hunden i förmiddags slogs jag av en rejäl värme, jag trodde jag hade stigit in i sommarårstiden och glad blev jag inte direkt, mer otroligt svettig och halvt ledsen :P Hehe.
Jag gillar vädret som det är nu, halv varmt, soligt och skönt.. Fick även höra från Jenza att vi skulle till beachen imorron på Valborg, skoj :) Undra vilket gäng som hänger på :P (Haha Polly om du läser så undrade "stalkern" om hon kunde hänga med dig imorron på Valborg ;P)..

Ska fortsätta kolla på tv nu, höres om en stund!!
Vad har ni gjort idag??
// Hannah


Haha Miro ser inte lika road ut som jag :P, jag tror inte han gillar att bli fotad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback