Låång dag!

Denna dag har varat i evigheter känns det som, jag började lite senare så timmarna innan satt jag mest och stirrade bort på jobbet var det väll halvkul.. Stället låg en bit bort så blev en tid till körning där sen åkte jag med mamma och handlade och det tog sin lilla tid..

När jag ÄNTLIGEN landade i hemmets trygga vrå så blev jag bemött med världens största leende av kusin, hon kom springadens i regnet och för några minuter så kändes livet härligt :) Eller åtmistone så kände jag mig ganska frisk och kry :) HUvudvärken jag har haft vill fortfarande inte avta men jag tänker positivt och hoppas på att den försvinner snart!!

Nu ska jag se Desperate Housewives sen Cougar town följt av Christine sen slocknar jag förmodligen i min ärliga säng...
Hoppas ni haft en toppen dag trots att solen försvann och istället fick vi tydligen snöblandat regn, men jag slår vad om att det är solsken imorron :)

Ha det!!
// Hannah




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback