Kräksjukan tillbaka??

Igårkväll mådde jag helt okej, nästan bra.. Jag gick och la mig och somnade ganska fort, vilket jag aldrig annars gör.. När jag vakna till mitt inatten trodde jag att det var morgon men klockan var typ bara två, halv tre och då satte det igång, jag mådde och mår sjukt dåligt.. Fick kuta till toan var 5-10 minut och sen sitta där ett tag, när det väl hade slutat gick jag och la mig med en hink bredvid sängen och sen fick jag springa upp igen..

Även nu när jag sitter här känner jag mig kräkfärdig, som att det skulle kunna komma precis när som helst och jag HATAR att spy det är så jävla heeeemskt..
Usch vill inte sitta vid datorn om det skulle komma upp nått, såvi hörs helt enkelt..

Ni får ha en toppen dag!!
// Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback