Kardashians!!

För ett tag sen blev jag helt förälskad i systrarna Kardashian, tycker dem är väldigt vackra men samtidigt väldigt roliga.. Dem har en realityserie på E!
Mest känd av dem är ju självklart Kim Kardashian men det är ändå inte henne jag gillar bäst utan den yngsta av dem Khloe, kanske mest för att hon är så friskpråkig och äkta.. Kardashian familjen påminner på många sätt min egen familj, dem är en stor familj på 8 pers vilket även vi är.. Enda skillnaden är att dem har en bror och vi är alla tjejer :D hehe..

Tycker iaf dem är väldigt underhållande och deras serie "keeping up with the Kardashians" har fyra säsonger som  jag titta igenom på typ två max tre dagar :P hehe.. Khloe och Kourtney har även en egen serie som heter "Kourtney och Khloe take Miami" och även den har jag sett klart :D åååh jag vill ha nya avsnitt NUUUU!! :D

Har ni sett någon av serierna? Vad tycker ni?
Vem av systrarna gillar ni?

// Hannah



Kommentarer
Postat av: jan

Nej jag har inte sett den och jag tycker det är lagom rolig underhållning i den här familjen, en bunke clowner med en humor som går till världshistorien

2010-04-08 @ 22:52:47
URL: http://alltidlikadant.blogg.se/


Postat av: jan

Jag har sparart lite bilder på Karibien, Hawaii, -Tiger m.m du kan kolla, vill du skicka dom till headmakaren ?

2010-04-08 @ 23:18:03
URL: http://alltidlikadant.blogg.se/


Postat av: Motorcykeltjejen

Jag har missat den serien...

Men har ju såklart hört talas om den familjen, mycket vackra kvinnor!



Allt är fint med mig!

Hur är det med dig?

Händer för kuligt i helgen?

Kramar

2010-04-09 @ 11:00:11
URL: http://nakenhunden.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback