Film: Sorority Row

Nu är jag inne på min tredje film, Skräckfilm och jag fick sällskap av syrran annars hade jag väll inte vågat se den :P Sorority Row heter den och Audrina Patridge från The hills har en lite roll i filmen, rollen kan inte vara speciellt stor med tanke på att hon dör nästan direkt hehe :P
Har ni sett den?

"Det var menat som ett oskyldigt skämt. Men när det slutar med ett makabert dödsfall bestämmer sig de fem collegetjejerna fö at gömma liket och bevara den fruktansvärda hemligheten. Inte långt efter att de har tagit examenbörjar terrorn. Har offret återvänt från de döda? Är det någon som försöker hämnas? Och vem känner till den mörka hemligheten?"

// Hannah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback