Film: Motherhood

Sitter och kollar på en film vi hyrde i helgen som heter Motherhood, och så som hon (Uma Thurman) tar hand om sina barn förstår jag att hon tycker det är sjukt jobbigt.. Jag är lika trött som henne och jag har bara precis vaknat upp från att ha "sovit" :P.. Tänk då att hon har det så jäkla jobbigt med sina två ungar och andra föräldrar har ännu fler, mina hade 6 ungar att ta hand om när vi var små.. Jobbigt!!

"Det är inte lätt att vara tvåbarnsmor i dagens New york. Särskilt inte när äktenskapet ska hålla ihop, jobb ska skötas och ett storstilat barnkalas snart ska hållas för att fira en födelsedag. Eliza Welch är i vart fall nästan utslagen. Men lyckligtvis har hon en lösning på sina problem: cocktalils, sarkasm och en blogg på nätet därhon kan få utlopp för sina aggressioner! Uma thurman spelar huvudrollen i denna hejdlöst roande och oroande verklighetstrogna komedi om världens hårdaste jobb: att vara mamma!"

// Hannah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback