Film: Avatar..

Denna filmen har det snackats väldigt mycket om och jag har fått höra både positiv och negativ respons.. Egentligen har där intte funnits något mitt emellan utan antingen har folk tyckt den var jätte BRA eller jätte DÅLIG, vilket som stämmer tänker jag nu ta reda på.. Än sålänge tycker jag den är bra men litta slö..
Jag blev helt till mig när Jake förvandlades till sin Avatar figur, han såg så himla söt ut :P heheh, men får väll se om det håller hela filmen ut :) Jag kommer med en recension efter filmen :)

"En motvillig hjälte. En episk resa. Ett val mellan det liv han lämnat bakom sig och den besynnerliga nya värld han har börjat kalla sitt hem. Återvänd till James Camerons AVATAR - Tidernas största äventyr.."

// Hannah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback