Det slår aldrig fel!

Gomorron vänner!!
Hur mår ni idag? Jag mår inte direkt super var uppe alldeles för länge igår, skulle städa hela nedanvåningen för det såg ut som någon kastat en handgranat. Självklart skulle jag ge mig på och städa det mitt i natten och idag mår jag väll som jag förtjänar..
Igår var en toppen dag och jag mådde inte dåligt en endaste gång (vilket jag oftast alltid gör) vilket gjorde att vi hade väldigt skoj.. MEN idag mår jag förjävligt, jag har ont i både huvud o mage och är så jäkla trött.. Blir så trött på att man ska känna så när det är något man har velat följa med på ett tag, därav orsaken att jag inte gillar att planera i förtid.. :)

Men iaf, ska ni hitta på något kul denne långfredag?
// Hannah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback