Brown eyed girl..

Hehe härlig låt :) Låten hade kunnat vara till både mig och Martina men till min förvåning upptäckte jag för nån år sen att jag inte alls var brunögd :O
Jag har ALLTID fått höra att jag har så fina "mörkbruna" ögon.. Men en dag bestämde jag mig för att kolla ordentligt hur mina ögon såg ut då såg jag att dem INTE var bruna utan gröna :P hahahah

Dem är gröna med bruna smala streck ut så det bruna tar väl över alltihopa :) rätt komiskt för jag har alltid velat ha nån annan färg och när jag fick reda på att jag hade det så önska jag att jag hade bruna.. Men egentligen ÄLSKAR jag mina ögon, dem är så fina ♥!!

// Hannah


Haha :D


Kommentarer
Postat av: jan

Kanonlåt, lägg in den på min blogg idag, tillsammans med Rocky Burnett Tired of toin the line.

2010-04-17 @ 17:35:02
URL: http://alltidlikadant.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback