April April..

Haha har ni lyckats lura någon idag?
Jag har kört några prank men någon har även försökt lura mig, började med att Maria en vän skrev på msn typ "Vafan har du snackat skit o så om mig, du kan glömma att du ska bla bla bla"
Min reaktion va typ Hahahhahahah, för det första så skulle jag inte snacka skit om mina vänner. Men rädd hade jag nog blivit om de hade varit någon jag faktiskt hade snackat om :P .. Sen några andra som försökte sig på, ahha jag är anti mot sånt, jag går inte på det :D

Jag lyckades lura en annan av mina vänner (Li).. Hahah jag körde dock lite elakt och låtsades ringa från skolan där hon går.. Haha typ såhär gick samtalet..

Li: Hej det är Li
Hannah: Hej mitt namn är Eva, jag ringer från ssg.. Du läser några kurser hos oss, religion bland annat?!
Li: Eeh ja precis.
Hannah: Ja jag pratade med din kurslärare för ett tag sen och hon berättade att det inte går bra för dig i kursen och att du kommer bli avstängd innan nästa vecka.
Li: Vaa, (hon tog en paus och hon va helt skakig på sin röst) hon har inte sagt nått till mig..
Hannah: Nä det va ju konstigt, hur känner du för detta då?
Li: Jag tycker det har gått bra för mig här och jag har fått godkänt på alla prov.. Detta känns konstigt
Hannah: Det kan inte vara så att någon ringer och lurar dig?
Li: Eeh va, nej. Eller va menar du?

Sen brast jag ut i skratt, stackarn trodde hon skulle bli utslängd och om jag gått längre så hade det slutat på allt annat än ett roligt sätt.. Så förlåt bästaste LI!!! ♥

Martina lurade sin jobbarkompis och det var väldigt roligt, hon berättar säkert sen :D

// Hannah



Kommentarer
Postat av: Johnny

hehe roligt att du kan luras

2010-04-06 @ 19:02:45



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback