Anna Anka söker assistent..

Sitter och kollar när Anna Anka söker assistent på 3:an, och blir lite smått förvånad.. När hon var med i Svenska Hollywood fruarna fick jag avsmak av denna kvinna då hon hade så dålika kommentarer om än det och det andra, sånt man kn tycka som man inte bör säga vräkte hon ur sig titt som tätt..

Jag gillar frispråkiga människor men nånstans får det gå en gräns.. Det jag egentligen ville komma fram till var att än så länge har jag inte sett denna attityd från Ankan och jag börjar istället se en normal människa som verkar förnuftig (Vid vissa tillfällen), ille inte uttrycka mig helt än för jag lär säkert reta mig någon gång igen på henne så :D

Vad tycker ni om Anna Anka?!
// Hannah


Kommentarer
Postat av: Evelina

Om ni klickar här

http://ladykora.blogg.se/design

så får ni se resultatet.

om ni är nöjda maila användarnamn och lösen till mig :D

mvh Eve

2010-04-07 @ 21:16:06
URL: http://ladykora.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback