Aerobics & promenix..

Dagens "workout" fixade jag imorse, blir förmodligen flera promenader under dagen men nu är iaf aerobicsen avklarad :)
Snart får jag nog köra nivå 2 så det blir extra jobbigt :P hehe

Har precis fixat till mitt hår, får vara lite fin när jag ska till frissan :P hehe Gud jag börjar bli smått nervös, jag drömde inatt att jag gjorde ett stort misstag.. MEN egentligen så är dte bara hår OCH det växer ut, det gör verkligen det, tror jag :D Hehe

Aja nu ska jag se sjunde himlen och klä på mig.. Vi ses efter jag varit hos frisören tror jag, så får vi väll se om jag snaggar mig eller vad jag gör?!:P

// Hannah


Haha kanske kommer hem med nått sånt här :S :P

Kommentarer
Postat av: Caroline Karlsson

Megan fox passar verkligen inte i rakat eller vad tycker du ? haah :D

2010-04-10 @ 00:29:30
URL: http://lisacaroline.devote.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback