Åååh jag saknar!!

När jag lyssna på låten fick jag tillbaka ALLA mina skolminnen, alla underbara människor man spenderade dagarna i ända med.. Högstadiet var min absoluta favorit tid, jag hade världens bästa lärare (egentligen bara en, BJÖRN!) och jag trivdes som handen i handsken, underbar tid!!

Gymnasiet var oxå toppen eller ja människorna var toppen resten var väll sisådär men alla hyss vi höll på med allt skit man sysslade med.. Kommer minnas det resten av mitt liv och trots att det var hur skönt som helst och sluta skolan så kan man inte hjälpa att längta tillbaka till dagarna då man hängde i skolan.. Spanade på killar, skrattade, snacka skit och bara hade allmänt skoj!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback