What to do??

Usch kom precis hem från en runda med hunden och nu börjas det igen med foten, palla att det har varit så bra som det ändå har varit och nu kommer det när jag väl är igång.. Vet inte heller vad jag ska göra åt det, någon som vet? Det är under foten framme vid stortån precis där det är typ en bula eller nått(?).. Gör så ont när jag trampar ner på den.. Jag fattar att jag verkligen borde vila den men sen finns det idioter som sitter i mitt huvud och pressar och påpekar allt jag gör och allt jag INTE gör.. Ääh får helt enkelt bara bli löpning denne veckan och en jäkla massa vila och omhändertagande :)

Nää nu blir det sängen för min del, orkar inte sitta eller stå mycke längre..
Sov så gott!!
// Hannah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback