Trevlig fest ikväll


Fick rätt så stressigt precis innan jag skulle iväg för jag var ju tvungen att göra massa plocka ögonebrynen, duscha, föna håret o platta det.

 
Rebecka hämtade mig så körde vi till Johan. Vi åt hamburgare. Johan och Jenny  på bilden men Johan vill inte vara med.
 
Polly och jag fastnar alltid på bild. Det var gott med hamburgare men vi blev så mätta allihopa.

Efter maten gick vi upp på Johans rum, jag gick på toaletten där var det bra ljus för att knäppa några bilder.

 
Johan och Stellan till vänster. Jenny ska hem så Polly får hjälpa henne på med skorna haha.
 
Det blev för varmt på rummet så kläderna åkte av på en person hehe.
 
Jag och Johan till vänster och Jag o Polly till höger.

Tillsist lite bil bilder kunde inte låta bli när jag satt där och lyssnade på lite bra låtar.

 

Tack allesammans för en mycket trevlig kväll!

//Martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback