Träning (del 32 av 36)

Hallooj!! :)
Idag känner jag på mig att jag har en toppen dag framför mig, jag mår mycket bättre i både ryggen och foten.. Vilket underlättade jogging rundan idag väldigt mycket :) Det gick riktigt bra så det va härligt..

Åt lunch med Petra precis och märkte att jag får nog minska mina portioner för jag äter ju inte ens upp de och om jag gör det så är det bara för att det ska så va :P Haha.. Märker ni inte själv det med ibland att man äter med ögonen :S.. Aja nu ska jag kolla om den nya säsongen av The Hills kommit upp på mtv..
Ni får ha en härlig dag!!

// Hannah



Min mat till vänster och Petras till höger :P Hahahah.. Någon som testat bulgur? eller kanske äter det alltid? Måste bara tillägga att det är sååå jäkla gott.. Har bytat ut det mot ris helt nu, när jag någon gång får ris tycker jag det smakar illa :P.. Man måste bara vänja sig för nått :)


Kommentarer
Postat av: Petra

Hehe ja det var skillnad ;) Var det nu i helgen vi tjejer skulle hitta på något? =)

2009-09-30 @ 12:15:32
URL: http://peetraanrtre.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback