Träning (del 31 av 36)

Sådär då sitter jag och äter yoghurt och en passionsfrukt för att återhämta mig efter springningen.. Var ute med Petra på en välbekant runda som vi kör emellanåt och det gick väldigt bra, så mitt humör ligger fortfarande på TOPP.. Kom att tänka på att nu börjar det bli verkligt att vi hållt på i snart TOLV veckor, snart iaf har bara 5 gånger kvar nu ju :D Jag är LYCKLIG!!

När jag ätit upp hade vi tänkt ta och cykla och handla till maten ikväll, ser ut som det kommer bli Tonfisksallad *mums*.. Enligt den nya källan så är det bara 5 VECKOR kvar tills syrran kommer hem från Grekland, läääängtar!! :D

// Hannah



Kommentarer
Postat av: Anonym



Hejsan, spana in vår webbshop, skonamig.se!!



Massa snygga pumps till suuuper bra priser ;D

2009-09-28 @ 17:20:21
URL: http://walkfashion.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback