Träning (del 30 av 36)

Tjohopp :)
Vi drog ut innan på en långrunda, Petra gick och jag var ute och sprang ikväll för att jag skulle slippa morgondagens om ifall vi väljer att åka in och köra bodyjam :) Så jäkla stolt över att jag sprang rundan 5 minuter snabbare än sist, 5 minuter det är fan sjuktbra speciellt när man heter Hannah :D hehe
Nu sitter jag och lyssnar på musik och laddar in bilder som jag har varit tvungen att spara på mobilen eftersom datorn inte funkat..

Resten av kvällen blir det väll msn och facebook för hela slanten, imorron ska vi kanske till Svedala för att se lilla Felicia när hon är och rider :) Ska bli sjukt kul..
Ni får ha en toppen kväll!!
// Hannah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback