Svenska Hollywoodfruar...

Haha jösses alltså, sådan här program lockar oftast mitt intresse pågrund av att man kan få sig ett gott skratt och få reta sig lite på hur jäkligt töntigt det låter, verkar och ÄR!!
Att dem tror dem är nån speciella pågrund av att dem är gifta med någon miljadär så dem får allt upplagt på ett silverfat, dem har säkert inte behövt kämpa speciellt för att få det dem vill i sitt liv.. Deras kommentarer är bara over the top! Iaf så går det just NU på tv 3 mellan 21.00-22.00..

Anna Anka - Jaug dromde att dooom schaarde av mitt fiiinger nar jaug låg o saov.. Ha Ha Ha
Seriöst, jag dör av skratt varje gång jag ser den reklamsnutten :P..

Maria Montazami - Jag sätter på mig läppglans typ femtiiiiiooo gånger om daaagen! (Smattra med läpparna)

Aja jag ska kolla vidare och reta mig på dem, folk tror dem lever sånt lyxliv men det enda dem har som ingen annan har är en massa pengar.. Speciellt lyckliga kan dem inte va när dem lever i en bubbla varenda dag....
Va tycker ni som ser på det?
// Hannah




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback