Somnat i soffan två kvällar i rad

I måndags slutade jag jobbet 17.30 och var hemma vid 18.00. Jag tänkte att jag skulle köra iväg och träna vid 19.30 för då är det inte så mycket folk på träningen. Sagt och gjort satte jag mig i soffan för att vänta ut tiden lite. Blev tyvärr lite trött så jag skulle vila 5 minuter, la mig ner och vaknade 23.30. Hur är det möjligt?

Dagen därpå hade vi möte på jobb så jag kom inte hem förrens klockan var 21.30. Satte mig en stund i soffan och klockan hann bli 00.30 då tänkte jag gå och lägga mig men la mig ner i soffan vilket jag tänkte skulle vara 5 minuter även där. Vaknar 05.30 och reser mig upp rent mörbultad. Går in i min säng och får sova där i en timme innan klockan ringer. Suck! Jag ska verkligen inte göra om detta misstaget fler kvällar.


 

//Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback