Partay med Jenny i lördags

I lördags var jag ut med Jenny och dansade det var väldigt trelvligt. Det blev dangolvet direkt och det uppskattade jag väldigt. Annars kan fröken i fråga vara lite blyg, men i lördags var det två partypinglor som var ute på gatorna. Det är alltid lika kul och se hur desperata en del killar är. När vi kom ut på dansgolvet taffsa en kille mig runt midjan när ja inte var intresserad så gick han till Jenny. Hur patetiskt är inte det? Det som tog priset var när han drog handen mellan benen och upp på ändan på mig. Då blev jag tossig och skrek efter han. Hade jag tänkt en gång till så hade han fått veta att han levde. Sånt tycker jag inte att man ska respektera. Varför gör folk så?

Kvällen fortsatte och det blev massa dans, dock fick Jenny ont i sina fötter så jag dansade lite själv. När Jenny står där och tittar kommer en brutta o ställer sig bredvid och rätt som det är så har Jenny ett helt glas vin över hela ryggen. Tjejen säger att hon blev puttad men det undrar vi. Jenny blev tossig hehe och in på toaletten för och torka tröja, det gick rätt bra för sen var vi igång igen.

Kvällen var lyckad, det var väldigt länge sen jag var ute senast så det var kul. Jag behöver gå ut lite då och då och bara släppa loss. När min syster Jenny kommer hem då skulle det bli Party sa hon sist vi snackade så det ser jag framemot :).


 

Tack för en trevlig kväll Jenny!

//Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback