Överraskning & Magont..

Ja vi hade ju som sagt planerat en överraskning för våra föräldrar idag efter som dem firar sin bröllopsdag i helgen, det gick förvånansvärt bra faktiskt trots lite gnabb i början.. Bilder togs men tyvärr så fu nkar inte den jäkla kabeln på denne datorn så ni får helt enkelt se bilder allt eftersom..

Tyvärr så ligger jag halvt ihopkrupen nu pågrund av en hemsk magvärk, hade inte ätit mat sen frukost och det resulterar oftast i att jag får magont när jag sen äter något.. Trots att man redan vet om saker så tänker man aldrig tillräckligt långt, så får hoppas det går över tills imorron :)..
Sitter/ligger och lyssnar på Kelly Rowland & David Guetta´s - When love takes over, riktigt härligt gungig musik trots att jag tycker Guetta´s andra hits(?) är kassa..

// Hannah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback