Oväntat samtal...

Fick ett ganska så oväntat samtal när jag kom hem innan ikväll, av ingen mindre än syrran som befinner sig på Kreta.. Faktiskt så blev jag väldigt glad, vi har börjat snacka mer på facbook nu men inte alls på telefon mer än när det varit något speciellt.. Satt och kollade på bilder jag där hon och jag är med innan, lägger oftast bara in bilder på Martina och mig och syskonen som är runt oss varenda dag men nu ska ni få se några bilder med Jenza eller Jenny som hon faktiskt heter.. Personen som har fått mig att öppna ögonen och se världen på ett HELT annat sätt..


Hon är inte bara min syster utan en av mina allra bästa och vackraste vänner på både insidan och utsidan, hon finns alltid där för en och dömer inte människor förräns hon lärt känna dem och inte ens då gör hon det utan ger alla en chans..

Hon ger otroligt mycket kärlek och kräver inget i gengäld vilket gör att man mer än gärna ger tillbaka, hon har en kram som kan lindra allt från tårar till ett brustet hjärta.. Vilket jag fått känna på ett x antal gånger..

Hon är precis som jag en lyssnare som inte bara låter saker segla förbi om hon känner att något står fel till. Hon är den enda i mitt 18 åriga liv som förstått exakt hur jag känner mig, hon är den enda som jag har öppnat mitt känsliga hjärta för, hon är den enda som inte har tvingat fram saker utan låtit allt ta sin tid..

Jag har otroligt roligt med henne, men vi har alltid kunnat vara ärliga och djupa mot varandra.. Kunnat berätta precis hur vi känner, när jag är med henne känner jag inte ett behov av att vara rolig konstant, jag behöver inte komma med skämt eller skratta oavbrutit utan jag får lov att vara mig själv, den jag är.. Och nu bara för det börjar jag sakna henne otroligt mycket oxå, jag längtar tills hon kommer hem!!

Like a shelter in the storm, i´ll keep you warm
Know that you always can count on me
When everything fails, i´ll be the wind in you sails
Know that you always can count on me
With you I am strong, I feel ten feet tall
If things go wrong your there to brake my fall..

Like the ground you walk on, so solid and strong
Know that you always can count on me
Anything that you need, even the air that I breath
Know that you always can count on me
With you I am strong, I feel ten feet tall
If things go wrong your there to brake my fall..

// Hannah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback