Motiveringsperson..

Ja då va det dax, nu ska jag berätta för er vem mina såkallade "motiveringspersoner är.. Inte direkt som man vill se ut som men som motiverar en till att kanske träna hårdare och som gör att man inte slutar förrens man mår bra och är nöjd med sig själv.. Jag kan tänka mig att en sådan person är bra att ha, mest som motiveringskälla och inspiration.. Självklart kommer man inte sluta så eller se ut som personen för den delen men man får en bild på hur man vill se ut. Jag har dessutom 2 stycken, det började med en men sen hittade jag en annan och egentligen ser dem helt olika ut...

Tjejerna som jag tycker är otroligt vackra, denne ena är en skådespelarka och den andra är en fitnessprofil.. Skådespelerskan är Kelly Monaco och Fitnessprfilen är Linda Fodor som säkert nån känner igen..
Har ni någon motiveringstjej eller kille?

// Hannah

-KELLY MONACO-

-LINDA FODOR-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback