Lek med kusinen..

Nu är Felicia på besök och ska sova här över natten, hur kul som helst :)
Hade tänkt gå ut en sväng och leka med henne nu, och sen får jag helt enkelt se vad som händer.. Som ni kanske märkt så blir det väldigt korta och inte helt bra inlägg som kommer emellanåt, det är när jag måste skriva inlägg med mobilen.. Tyvärr får det bli så imorron ska vi lämna in den stationära dator och jag ska försöka se till så min bärbara också blir fixad, är på tiden att den blir fixad efter nu 5 månaders kasshet.. :)

Men nu kom Petra upp och vill ha sin dator, vad händer hos er idag??

// Hannah


Kommentarer
Postat av: Maria

Svar:

Jodå, det är bara bra. Lite ensam eftersom Stefan jobbar någon annanstans så han är bara hemma på helgerna. Haha mjo, det går asbra med körkortet :) aa det får du göra ;) det är ju roligt att köra :D

2009-09-10 @ 17:22:15
URL: http://namnetvarmaaria.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback