Lååång mörk gränd..

Hejhopp!!
Var precis ute på en promenad med Petra, vovven behövde gå :P.. Är ju riktigt mörkt nu på kvällarna och vi körde en grej vi brukade köra när vi var yngre.. Den ena får va "blind" och den andre för så man måste ju verkligen lita på varandra.. Jag tänker ofta när jag möter på människor som inte ser att gud vad jobbigt och tufft det måste vara, självklart är dem ju ganska vana vid det men ändå.. Det är ju som att gå igenom en mörk gränd hela dagen, tänk att du är ute och går, du ser absolut ingen och rätt som det är kommer där nån som attackerar dig.. Otrooligt läskigt jag tackar gud för att jag har ögon att se med, öron att höra med och en mun som jag kan säga ifrån med.. Jag är otroligt tacksam!!

Vilken uppväckelse, har ni haft en bra dag?
// Hannah


Kommentarer
Postat av: matilda - [maatilda.blogg.se]

Allt brA ikv? :)

2009-09-20 @ 01:03:14
URL: http://maatilda.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback