Kallsvettning(?)

Gomorron Gomorron :)
Sitter och lyssnar på en massa härlig musik och försöker vila ut ryggen och foten så de blir bättre snabbare..
Har dessutom märkt att jag kallsvettas undertiden, vilket jag endast brukar göra när jag är sjuk(?) Snälla säg inte att jag kommer bli sjuk snart det skulle ju vara toppen :S.. Aja jag får kämpa på!

Satt och kollade igenom lite på bloggen och insåg att Martina är så frånvarande som man kan bli, visst hon jobbar och går i skolan men jag gissar på att hon sitter vid datorn ganska mycke med vilket gör att hon iaf kunde visat sig lite aktiv.. Men men annars får väll jag öka på inläggen en gnutta, men jag märker att jag inte har något alls att skriva(?) Så är det något speciellt ni vill läsa om??

// Hannah

Kommentarer
Postat av: Maria

Svar; Hahaha jaa :P dt är roligt att tjuvlyssna på massa fjortistjejer som ligger med alla :P haha

2009-09-29 @ 13:26:12
URL: http://namnetvarmaaria.blogg.se/


Postat av: Yoursooofine

Förlåt för sent svar, men haft internet problem men kommer tillbaka denna vecka igen.. hoppas du mår bra och har det härligt i hösten. Men hur mår du då? =)

och såg att du beövde eller behöver hjälp med present. var hittade du på åt honom? ;P

2009-09-29 @ 13:29:39
URL: http://yoursooofine.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback