HJÄLP

Idag ska jag på 31 års fest en killkompis fyller år. Nu till problemet vad ska man köpa? Jag har lika stora problem varje gång jag ska köpa något till en kille. Är det någon som sitter där ute och har någon idé på vad man kan köpa så tar jag mer än tacksamt emot förslagen. Klockan är 12 och jag ska vara där klockan 18. Måste hinna ner i stan också och handla. Så skynda er, hjälp mig!

//Martina


Denna knäppjönsen kommer inte ikväll vilket är tråkigt för det blir alltid mycket roligare när han är med.


Kommentarer
Postat av: Linda- ett skratt förlänger livet!

sv, jag vet inte, kanske du kna ge honom ngt presentkort? xD nej, jag vet inte!

2009-09-19 @ 14:37:41
URL: http://liindhas.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback