Hej hopp..

Sitter just nu och kollar på General Hospital och tänkte ringa till Jenny eftersom hon strunta i att höra av sig igår :P.. Martina kom hem hit efter jobbet och berättade om sin dag på jobbet, tydligen att dem haft nån ute grupp som hon och kollegan hade spexat för och tydligen vill dem att jag ska va med(?) Hmm kunde varit kul, så rolig som jag är Ha Ha Ha :P.. Men vi får väll se..

Väntar på att Christine ska börja kl. 19.00, tycker hon är så jäkla rolig :P
Om en stund ska jag outa min motveringsmänniska inom träningen, säkerligen inte många som känner till personen, ska höra efter vem Martina har så får ni se bådas :) Ganska bra och ha en sådan, varför berättar jag sen..

// Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback