Kärlek..

Man klarar sig utan mycket här i livet så som pengar, bilar, smycken, kläder osv.. Men något som man inte klarar sig utan är KÄRLEK, om det så är kärlek till sina familjemedlemar eller till sin partner eller till sina vänner, det spelar ingen större roll. Bara man har något av det, kan mycke väl även vara till ett husdjur. Men om man inte har någon att dela glädje och sorg med så kommer man gå under i det långa loppet.. Alla människor behöver någon, någon som får dem att skratta, någon som klappar dem på axeln när dem gjort nått bra, någon som ger dem en kram emellanåt oavsett om dem har gjort något bra eller dåligt.. Alla människor behöver någon som dem kan prata med när dem mår dåligt, någon som dem kan luta sig mot när det blåser motvind, någon som tar emot en när man faller..




Självklart känner man sig helt ensam på jorden ibland trots att man har en massa människor runt om sig, men det är väldigt viktigt att man vet om att där faktiskt kommer finnas någon om man sträcker ut sin hand och vill att någon tar tag i den.. Just därför tycker jag att ni ska som jag alltid hålla extra utkik om en vän eller familjemedlem är ledsen och fråga hur det är, jag lovar att det kommer betyda otroligt mycke för den personen, när någon visar att den bryr sig..



Jag känner mig så otroligt lyckligt lottad som har så många underbara vänner som jag skrattar och har kul med, som har världens bästa familj som stöttar och finns där i medvind och motvind.. Men det allra bästa jag har är MIG SJÄLV, jag behöver ingen annan för att ha roligt (men självklart är det roligare om där är någon annan).




// Hannah

Kommentarer
Postat av: cryylv

Sv : hehe nej men nu har jag

2009-09-21 @ 21:10:49
URL: http://csundstrom.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback