Dagen som gått

Vaknade i tid idag körde hem till mamma och dem. Åt bullar och tittade lite på idol sen körde jag och Hannah o Frida iväg och handlade till tacos. Sen ner till stan där jag handlade två par byxor. Hem och fixade med maten, åt och sen tittade på tv. Har haft så ont i magen idag så jag somnade i soffan i 2 timmar. När jag kommer hem funkar inte tv:n ringer till boxer och dom säger att jag ska vänta i en timme för d ska komma igång. Ringer efter en timme igen men det funkar inte. Så dom ska skicka en tekniker (hoppas det är en snygging) höhö.

Hur har eran dag sett ut?

//Martina

Kommentarer
Postat av: Åsa

Uhhh! Det värsta som finns när inte tv:n funkar! =) Man inser vad beroende man e då,,,;)

Hoppas han blev nöjd med tröjan,,,alltid svårt att köpa till killar tycker jag.

Kram




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback