Barnvakt..

Hej Hej..
Nu har datorn kommit på plats i hemmet igen, väldigt skönt för nu ska det väll förmodligen kunna bli lite fler inlägg av mig.. Vi har besök av lillkusinen eller vi passar henne medan hennes föräldrar jobbar ikväll, riktigt kul hon är såå himla goo :P.. Hon berättade att hon skulle ha fotografering imorron på dagiset, haha hon berättade eller visade även hur hon skulle sitta på fotot.. Himla kul hon skulle ha huvudet helt snett åt höger och gapa med hela munnen, men det satte Martina stopp på och visade henne några av sina egna poser istället *hmm*.. Ja vi får väll se när hon får fotot sen hur det gick :)

Martina stack för en stund iväg och tränade, hon skulle gymma idag.. Jag är riktigt glad att hon satt igång nu, det är så kul att hon äntligen tagit steget och valt att sätta igång, en STOLT lillasyster är jag :D. Kämpa på Martina!!
Nu ska jag och kolla på christine, ska kanske ta en joggingtur sen idag istället för imorron *hmm* får se hur det blir :)..

// Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback