Äntligen

En dag på min semester var Frida och jag hungriga så vi körde ner till shell och skulle handla oss vars en fransk hotdog. Jag had einte så mycket pengar ute just den gången så jag frågade den söta killen i kassan vad dom olika korvarna kostade. Han svarade och jag visste inte riktigt vad dom olika korvarna var för sort. Det blev massa klydd och rätt som det är börjar Frida gapskratta varpå jag börjar skratta. Såååå pinsamt. När jag väl ska betala har jag bara mynt massa enkronor och sånt. Med denna situationen så kunde jag inte räkna stod där och försökte räkna men det blev inte till något. Då säger killen ska jag räkna dom till dig. Visst gör du det. Det saknades 6 kr så Frida fick springa till bilen och jag blev rent nervs att vi inte skulle ha fler pengar. Men iaf blev det bra tillslut och han önskade en fortsatt trevlig kväll yeay! För att tillägga så såg jag förjävlig ut i håret rent ut sagt.

Resten av semestern när jag skulle köra hem från föräldrarna körde jag alltid ner om shell för att se om han jobbade men det gjorde han aldrig. Har kört där på senaste tiden också men aldrig har han jobbat. Men så idag skulle Frida och jag gå ner till kiosken o handla vars en hamburgare me bestämde oss för att köra till shell istället. Jag hade ingen tanke på att det kunde vara han. För även idag såg jag förjävlig ut. Suck! När vi kom fram till kassan såg jag att det var han. Glad blev jag men shit som jag såg ut. Vi beställde samma som sist men även idag hade han inte vad vi ville ha. Han kände nog igen oss lite för han förklarade vad dom olika korvarna var idag med. När vi var klara sa han ha det bra. Ohh så glad jag blev =). Om jag ändå kunde pricka in en gång när jag ser lite anständig ut. Skulle ju få till en bra öppningareplik så det blev mer än bara korvar ;)

//Martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback