Träning (del 36 av 36)

Var ute på min joggingtur imorse och det var sista turen på detta schemat och jag är såååååå STOLT över mig själv att jag lyckats ta mig igenom dessa 12 Veckor/36 ggr trots att det varit en massa motvind emellanåt, att jag inte gett upp så fort det har varit jobbigt utan fortsatt kämpa in i det sista..

Jag är glad att jag tagit mig igenom dessa 12 veckor och sprungit varenda dag av dem utgivna dagarana.. När jag och min syster bestämde oss för att sätta igång med detta tänkte jag att "guud vad har jag gett mig inpå, detta kommer jag ALDRIG klara av", men nu sitter jag här 12 veckor senare och kan med glädje berätta att jag faktiskt klarade det och det har förändrat mitt liv otroligt mycke.. Jag har fått en vilja som är så stark att jag tror att jag kan klara av vad jag än vill klara av, det enda jag behöver göra är att bestämma mig och sen fullfölja det..

Det är säkert många som kan hålla med om att man ibland startat något och så fort det blir lite jobbigt och något går emot en så är man redo att ge upp(?) Oftast så är det ju precis det man gör oxå, man väljer att ta den enkla vägen istället för att kämpa.. För oftast så väljer du att sätta igång med olika projekt pågrund av att det är något du vill förändra, förbättra osv osv, det är alltså något man VERKLIGEN vill klara av just därför så tycker jag att man är skyldig sig själv att kämpa till slutet..

Jag fick en fråga när jag berätta att detta programmet höll på i 12 veckor som löd.. -Va ska du göra när du klarat dem veckorna..
Då tänkte jag nog inte ens på det för jag trodde inte jag skulle klara alla veckorna, men nu är jag redo för 12 veckor till.. Jag vill inte ge upp det nu när jag nått enda hit, nu kommer jag bara fortsätta..
Och jag hoppas att alla ni som satt upp mål på eran väg kommer nå dem trots motvind, kom ihåg att du ALLTID klarar mer än va du tror..
Min syster säger alltid till mig att "IF THERE´S A WILL THERE´S A WAY!" och det stämmer verkligen, du klarar allt!! :)

Never give up!!
// Hannah




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback