Träning (del 33 av 36)

Först och främst gomorron!!
Igår passade vi ju som sagt lillkusinen så jag glömde helt att jag skulle ut och springa så det fick jag helt enkelt ta igen idag, de enda tråkiga var väll att det öste ner och blåste som tusan men det är sånt man får leva med.. Det gick iaf bra lite segt men med tanke på att det gått så jäkla bra alla gånger hittills nästan, så är det typ okej :)..

Idag blir det annars en väldigt lugn dag ska bara vila, vila, vila.. Folk börjar bli sjuka och det är något jag hellre slipper undan om jag kan :) Ikväll ska vi hem till Martina en stund då Pollster ska dit, vilket kan bli väldigt trevligt.. Pratstunder om allt möjligt är jäkligt uppskattat!

Ni får ha en kanon dag allihopa!
// Hannah


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad kul att ni besökte min blogg! Varit och kikat runt lite på eran, mysig och alldaglig, som att slå upp en tidning istället för att sätta sig i sina kursböcker - vilket jag gör allt för ofta, och gärna gör :) Kommer snart att lägga in detta inlägg om att hitta sig själv genom att testa gränser, håll utkik! Ha en fin dag tjejer! Kramar

2009-10-03 @ 12:47:21
URL: http://knightin.blogg.se/


Postat av: Jenny

Vad kul att ni besökte min blogg! Varit och kikat runt lite på eran, mysig och alldaglig, som att slå upp en tidning istället för att sätta sig i sina kursböcker - vilket jag gör allt för ofta, och gärna gör :) Kommer snart att lägga in detta inlägg om att hitta sig själv genom att testa gränser, håll utkik! Ha en fin dag tjejer! Kramar

2009-10-03 @ 12:48:36
URL: http://knightin.blogg.se/


Postat av: Jenny

Förresten så lade jag till eran blogg i mina länkar på mmin blogg så att mina kära vänner får läsa eran grymma blogg. Hoppas att ni tycker det är okej, annars tar jag givetivis bort den!

Tack för en grym blogg, den kommer jag följa! :)

2009-10-03 @ 12:54:04
URL: http://knightin.blogg.se/


Postat av: Maria

Svar; hahaha, jaa, men jag menar det verkligen. Usch, hoppas hon åker ut :P

2009-10-03 @ 12:58:59
URL: http://namnetvarmaaria.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback