Storstädning!

Dem senaste två veckorna har jag varit seg som tusan. Jag har varken städat eller gjort något för hemtrivseln i min lgh. Så det ser ut som ett bomnedslag. Ikväll ska jag få besök så jag måste ta tag i min lgh för det går inte att den ser ut som dne gör nu. Så dem 3 återstående timarna till klockan är 18.00 ska jag städa. Ska klocka tiden för att se hur långt tid det tart för mig att städa lgh när den har blivit såhär stökig.

Ni får ha en trevlig kväll så hörs vi kankse lite senare om jag är snabb på städningen.




Detta är min soffa och mitt storarums bord. Jag har massa böcker på hela soffan för som ni vet så pluggar jag nu och lade ut dom där för att få lite helthets syn på alla böckerna. Dessutom skulle två av dom lämnas in på bibilioteket så jag fick söka och söka för att hitta rät böcker.

Detta är en del av köket. När jag har varit och handlat brukar jag trycka ner påsarna i lådan där jag brukar ha dom men den är proppfull så det får typ inte plats fler. Det är därför dom ligger på diskbänken. Suck!

Jag vet inte om ni ser det men det är precis innanför min dörr. Det ligger massa reklam och tidningar som jag inte har orkat plocka upp så det har blivit en stor hög. Min granne påpekade det en dag när han kom i trappan " du bruka rinte vara hemma va för man kan se hur högen växer och växer med reklam". Efter det fixade jag film till rutan så han inte ska se in mer. Då fick jag denna kommentaren i trappan igår. "Jasså du har fixat insyns film nu, det var nog klokt gjort". Man kan ju undra vad han menade med det. Har han sett mig springa naken förbi nångång? :O haha.


//Martina

Kommentarer
Postat av: PH

Visste inte att du va en sån slarver..:)

2009-10-04 @ 17:38:37



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback