Martina "your in trubbel!!

Guud va arg jag blir på Martina varje gång jag går in på bloggen och ser att hon inte har skrivit något på flera dagar, hur svårt kan det vara liksom?!
Aja iaf sitter och äter middag och kolla på Ellen nu, har precis tränat aerobics så nu är jag ganska slut.. Ikväll blir det nog ganska lugnt hade tänkt hyra film och bara mysa ner mig i soffan, härligt en fredagkväll haha..

Och om exakt 23 DAGAR kommer syrran hem från Grekland, woohooo :) Guud va jag saknar henne, hon har varit borta i hela 11 månader :O Så länge har jag inte varit borta från någon innan, men det ska bli kul att hon kommer hem snart :)

Vad ska ni hitta på idag?
// Hannah


Kommentarer
Postat av: johanbliixt

sv; ja de tycker jag med =D fast det är bra att det bara är en gång, då har man någonting att se fram emot :D

2009-10-16 @ 14:01:57
URL: http://johanbliixt.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback