Kusin på besök..

Hejsans svejsan, hur har er dag varit?
Min har varit hyffsatt bra faktiskt, har haft kusin på besök idag och hon sover även över här idag :)
Petra och jag var och hämta henne halv 10 idag då vi gick till lekplatsen för att busa lite och gud va KALLT det är nu känns verkligen att våren har dragit sig hit till Skåne.. Man vet inte om man ska börja med vinterkläderna än eller om man får vänta lite till(?)


Petra och Felicia på lekplatsen, gungorna var mina favoriter med när jag var yngre :)

Sen var det dax för ansiktsmålning, Felicia ville bli en kanin och tyckte jag skulle bli målad med ..

Men hennes kanin försvann så Martina måla nytt på henne, MEN hon skulle inte göra det om inte Martina och jag me gjorde de.. Martina den fegisen våga inte så jag fick ställa upp :P Fast när jag tänker efter så har jag nog aldrig i mitt liv blivit ansiktsmålad och någon gång ska väll vara den första :P

Vår dag har varit toppen, hoppas er har varit de med!
// Hannah

Kommentarer
Postat av: A.F - Killblogg :$

ha gjord elite ont kanske (A)

2009-10-03 @ 02:45:40
URL: http://agf.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback