Jag är färdig..

Nu är jag färdig med pappersarbetet. Har sett filmen klart oxå, sitter lite på facebook och msn. Ska snart gå och lägga mig så jag kommer upp imorgon. Jag börjar dock inte från klockan 9 men brukar ha svårt att komma upp ändå.

Sov så gott så hörs vi imorgon

//Martina


En lite rolig bild Frida och jag tog igår när vi var och handlade. Man skulle titta in i någon spegel (vilket Frida gör) och göra en rolig grimas. Så skulle jag fota detta så blev det lite roligt för Frida är inte alls med.

Kommentarer
Postat av: Maria

Svar; Jaa, jag är ganska lik i alla fall ;) nejmen seriöst, den bilden på dig va jättefin :) fast du är alltid fin, men ändå ;) du fattar ^^ hehe

2009-10-05 @ 00:40:40
URL: http://namnetvarmaaria.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback