Hoho..

Gomorron alla härlig människor :)
Sitter och drar in atmosfären som är runt om mig och funderar på om jag ska ut och gå en runda bara för att få igång mina ben lite, men tror jag tar och tänker på det lite till *hehe*.. Nu är det dessutom bara 5 veckor tills Syrran kommer hem från Grekland och jag längtar nu mer än någonsin, tycker det ska bli så fruktansvärt kul.. Koooooom heeeeeem Jennyyyyyy!! <3

Igår var jag ju som sgat hemma hos Martina där Pollster och Petra också befann sig, vi hade riktigt kul under kvällen fast det blev väll roligare mot slutet men.. Man kan inte sätta 4 galna höns i samma bur då blir det helt enkelt GAAAALET!! *haha*.. Aja tack för igårkväll alla, det var himla kul! :)

Va händer hos er idag då?
// Hannah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback